من اومدم پیشت تا دلم باز بشه................!

من اومد پیش تو تا دلم باز بشه .................................

تو داشتی سریال میدیدی .......................

سریال حوا از شبکه جم.

من نشستم کنارت روبروی تلوزیون ..................... تو پرسیدی خوبی ؟بدون اینکه تو چشمام نگاه کنی.

گفتم خوبم . ولی اگه موقع جواب دادن توچشمام نگاه کرده بودی شاید میفهمیدی که خوب نیستم.

حوا به دلیل مسخره ای افتاده زندان .....

تو داری پلیس ترکیه رو بخاطر اینکه نفهمید حوا بی گناه است فحش میدی ....................... به من نگاه میکنی تا نظر من رو بدونی ....

زل زده ام به تلوزیون ..

دارم به این فکر میکنم که خوش بحالت که دغدغه ات بی گناه بودن زن زندانی تو سریال آبکی ترکیه ایه.

من چشمم به تلوزیونه ولی فکرم اینجا نیست.

اصلا ولش کن .........

مشکل از تو نیست عزیز....... مشکل منه که اشتباه آمده ام جایی که وقتی می پرسن چطوری تو چشمات نگاه نمیکنن. 

اصلا همیشه مشکل از منه که برای بهتر شدن حالم نیاز دارم حرف بزنم ...............