تو بمونی...........................!

ضبط ماشینو که روشن کردم برگشتم و هانا رو که رو صندلیش عقب ماشین نشسته بود آوردم جلو ........... 

چند دقیقه ای بودکه داشت گریه میکردو هر کاری کردم ساکت نشده بود. 

تا اومد تو بغلم آروم شد. 

ضبط ماشین داره یه آهنگ درب و داغون از حمیرا پخش میکنه. 

غمگین و تنها بودم ........ وقتی تو پیدا شدی .......  

.

کورش داره رانندگی میکنه. همون پیرهن و شلواری رو پوشیده که من دوست دارم ..... پیرهن آبی روشن که هدیه تولد 2 سال پیش بوده با شوار لی برفی که از مالزی خریده بودیم . 

حمیرا داره میخونه ...............  

یه بهونه تا من ...............بمونم این جا 

هانا داره به دستاش نگاه میکنه . عاشق این کارشم . دستاشو از دور میاره که بکنه تو دهنش ..... اشتباهی میره تو چشمش . انقدر این کارو تکرار میکنه تا بتونه دستشو برسونه به دهنش . 

یه پرهن کوتاه سبز تنشه با کلاه توسی ...... با این کلاه میشه عین عروسک. 

حمیرا داد میزنه ............. 

من تو رو دوست دارم اندازه دنیا .................. 

یه سیب میدم به کورش ............ عاشق اینه که یه سیب سفت ترش دستش بگیره و با صدا بخوره. 

دو سه تا گاز که از سیبه میزنه میگیردش طرف من ......... یعنی بقیش مال تو. 

هانا خوابش برده . محکم بغلش میکنم و تکیه میدم به صندلی و بیرونو نگاه میکنم . 

دارم حساب میکنم که واکسن 4 ماهگیه هانا میافته چند هفته دیگه .... 

یهو یادم میاد که امروز 26 مهره .......! 

یعنی روزی که اولین بار باکوروش آشنا شدیم . 

اااااااااااااااااااااااااا امروز سالگرد آشناییمون بودا ااا. 

چند سال شد؟  

11 سال . 

فوری میگم ... امروز 26 مهره ها ............. 

کورش میخنده ....راست میگیا ....مبارکه . 

راستی یادته اولین بار چی گفتیم به هم ............. یادته ................ یادته ......... 

و من همه چیز رو یادمه . 

ولی دوست ندارم حرف بزنم . سرمو میچرخونمو بیرونو نگاه میکنم. 

به اینکه بعد 11 سال الان من کورش رو دارم ...... هانا درست همون دختر کوچولو نازیه که آرزوشو داشتم و الان تو بغلم خوابیده مثل یه فرشته......ازدواج کردیم و هرسال کلی تو زندگیمون پیشرفت کردیم . همه چیز به بهترین حالت پیش رفته.......... 

بیرونو نگاه میکنم ...چشمام خیس شده . 

مثل همه وقتایی که باید خوشحال باشم و گریم میگیره ....... 

مثل همه وقتایی که باید بخندم ولی یهویی دلم میگیره ............ 

ای بابا این آهنگ چرا تموم نمیشه ؟... 

تو بمونی........ تو بمونی ........... تو که دستات .....داره بوی .... مهربونی.......... 

 

26/7/92