2 مرداد ...............................!

بعد ها اخبار اون روز رو گرمترین روز سال اعلام کرد ................

و امروز هم خیلییییی گرم بود .

تولد هانا و سالگرد ازدواجمون .....

روز عروسیمون انقدر روز گرمی بود که تا برسیم تالار همه گلای ماشین عروسمون پلاسیده شده بودن .

انقدر گرم که مامان  وقتی  از آرایشگاه برگشته بود خونه رفته بود دوش گرفته بود............!

انقدر گرم که فیلمبردار مون کلافه شده بود و تو محاسباتش اشتباه کرد و ما وقتی رسیدیم باغ برای عکس که هوا تاریک شده بود.

انقدر گرم که ................

ولی چه اهمیتی داشت ...... واسه من که کنار م عزیزترینم رو داشتم گرما و سرما و ترس و استرس و نگرانی و...... هیچی معنی نداشت . فقط آرامش بو دوبس....

5 سال بعدش دقیقا همون روز هانا به دنیا اومد.

دقیقا روز گرم 2 مرداد.

انقدر گرم که من تا پرستار از اتاق میرفت بیرون سریع کولر اتاق رو زیاد میکردم تا یه کم خنک بشم .......

همه اونایی که اونروز اومدن بیمارستان ازگرما ی هوا گله میکردن.

هانای کوچولوی 3و نیم کیلویی  تو راه از شدت گرما انقدر گریه کردگه تا رسیدیم خونه مجبور شدیم همه لباساشو دربیاریم تا آروم بشه .

.

ولی چه اهمیتی داشت ............. من کنار عزیزترینم نشسته بودم و یه کوچولوی 3 ونیم کیلویی تو بغلم خوابیده بود ........... انقدر شاکر و خوشحال بودم که گرما و سرما رو نمیفهمیدم.

.

.

وامروز هم گرم بود ..........................خیلی گرم ......

و من از ساعت 12 تا 1و نیم ظهر کل شهرک رو گشتم تا برای عزیزترینم هدیه سالگرد ازدواج بگیرم .

و وقتی رفتم داخل حیاط مهد بادیدن هانا که با لباس سبز رنگ و موی بهم ریخته دست مربیشو گرفته بود و شاد و خندون از پله ها اومد بیرون و دوید بغلم انقدر کیف کردم که نگو....

وقتی نشستم تو دفتر مهد تازه فهمیدم چقدر گرممه و چقدر تشنم شده . .................

.

.

.

2 مرداد ..... گرمترین روز سال ............... روز قشنگیه . انقدر قشنگ که بخاطرش میشه روزای بد سال رو تحمل کرد .

خدایا شکرت ......

نظرات 9 + ارسال نظر
رضوان سادات چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:59 ب.ظ

اخی پس من وهانا جون تولدمون تو یه روزه

من که ماه تولدمو دوس دارم
با همه ی گرمیش
فقط نمیدونم چرا از بین اینهمه ماههای سال مرداد رو برا عروسی انتخاب میکنن بعضیا!!!

جزتوتمومه دنیا پر شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:56 ب.ظ

هلیا.. دختردار شدی؟اوفففف چقد بی خبر شدم ازت

جزتوتمومه دنیا پر شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:57 ب.ظ

اینستا اگه داری بزار برام فالوت کنم اونجا بحرفیم....اینجا انگار کامنت خصوصی نداره

دل آرام پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:06 ب.ظ http://delaram.blogsky.com

ای جااااان
گرما و سرما چه اهمیتی داره وقتی عزیزترینت کنارته... خوشبخت و خوشحال باشین و خانواده تون گرم گرم
مباررررررکه

بهاره پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:00 ب.ظ http://myyass.blogsky.com

ان شا الله همه روزای زندگیت مثل دوم مرداد گرم از عشق باشه

هاتف شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:03 ب.ظ http://hatefblog.in

مبارک باشد ...
انشاالله همیشه خوشبخت باشید....

رضوان سادات دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:01 ب.ظ http://zs5664.blogsky.com/

آدرسمو برات نذاشتم

سایلنت یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:12 ب.ظ http://no-aros.blogfa.com/

چقدر زیبا
چقدررررررر زییییییبا
واقعا جالب بود نوع نوشتنت مثل یک داستان زیبا
من هم خیلی وقته اون دختربچه رو گم کردم و دلم میخواد گریه کنم.

محمدهادی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد