ممنون بابت قورمه سبزی .....................!

چندروز پیش بعد از  حدود 20 روز زن عمو رو دیدم .

چند ماهی هست که درگیر یه مریضی سخت شده و دیروز باورم نمیشد که تو مدت 20 روز انقدر تغییر کرده باشه که من بادیدنش خشکم بزنه .

بعد از دیدن زن عمو از مهمونی اونشب دیگه هیچی نفهمیدم .

یه جوری گیج بودم ...............................

فکرم مشغول بود .......................

بیشتر به اینکه چرا من انقرر ناراحتم ؟

مگه یه زن عمو تو زندگی آدم چقدر تاثیر داره ................

یعنی من انقدر زن عمو رو دوست داشتم ؟

خداییش زن عموم خانم مهربون و محترمیه و همیشه من رو یه جور دیگه ای دوست داشت .

همیشه میگفت دوست دارم دخترام که بزرگ شدن مثل تو بشن .

یه جور با احترامی باهام برخورد میکرد که خودمم احساس میکردم واقعا واسه خودم کسی ام .

وقتی دانشگاه قبول شدم اولین نفری بودکه زنگ زد خونمون واسه تبریک .

.

.

.

ولی امروز یادم اومد که واقعا چرا من زن عمو رو انقدردوست دارم .

یادم اومد که وقتی دانشجوی شهرستان بودم  یه بار که اومده بودم خونه ناهار رفتیم خونه عمواینا.

زن عمو یه قورمه سبزی خوشمزه پخته بود.

انقدر خوشمزه که من موقع خوردن مدام از غذا تعریف میکردم .

سر سفره از سختیای زندگی دانشجویی تو شهرستان میگفتم و اینکه چقدر غذای دانشگاه مزخرفه.

.

.

.

موقع خداحافظی یه پلاستیک داد دستم.

تو راه دیدم داخلش 4 تا ظرف قرمه سبزی ریخته .

زنگ زدم بهش گفت بذار تو فریزر خوابگاه و هر وقت هوس کردی داغ کن بخور ببخش که کمه.

چقدر اون غذاها بهم چسبیدن تو خوابگاه ..................

.

.

.

زن عموی عزیزم ایشالا که این مشکل رو پشت سر بداری و یه عالمه زنده باشی تا وقتی پسر کوچولوی 6 سالت دانشچو شد براش قورمه سبزی خوشمزه بپزی تا ببره و تو خوابگاه بخوره .

همونطور که من باورم نمیشد که که انقدر برای بیماری تو نارحت بشم ............ شاید تو هم باورت نشه که من جقدر برات دعا میکنم .



نظرات 6 + ارسال نظر
هاله بانو سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

امیدوارم زود سلامتیشون رو به دست بیارن ...

مریم انصاری سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

بلا دور باشه از زن عموتون هلیا خانوم.

آدم های مثل شما، که مهربونی های دیگران رو قدر می دونن و براشون «««از صمیم قلب»»»، دعا می کنن و خیر و سلامتی رو از خدا میخوان، کم هستن.

شما خیلی عزیزی.

خدیجه زائر سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://480209.persianblog.ir

می بینی با چه چیزهای ساده ای میشه تو دلا نشست؟مهربونی سخت نیست....از ته دل برای بهبودشون دعا می کنیم.

تیراژه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

لایک به کامنت زائر بانوی عزیز
مهربان بودن و مهربانی را پاس داشتن آنقدر سخت نیست
ان شا الله که خانم عموی عزیز به زودی حالشون بهتر بشه و روزی برسه که هر دو در کنار هم برای تغذیه ی پسر کوچولویش در خوابگاه که آن روزها برای خودش مردی شده برنامه بریزید و آشپزی کنید
دلت آرام هلیا بانوی مهربان ما

آوا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

منم یه زنعمو داشتم که خیلی دوستش
داشتم.که وقتی فوت کرد 5 سال قبل
خیلی ضربه بدی خوردم.......دوست
داشتن ِ آدما به نسبت سببی و
نسبی آدما مربوط نیست .به بزرگی
دلشون و صفای اوناس که تا چه
حد توی دل بقیه میشینن و توی
اذهان موندگارن...دعا میکنم حال
ایشون زودتر خوب خوب خوب
بشه.....................انشالله
یاحق...

وروجک جیغ جیغو پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

خیلی وقت بود وبلاگت نیومده بودم
تمام پستایی که نخونده بودمو خوندم
هلیا دوست دارم قلب مهربونی داری
برای زن عموت حتما دعا می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد