تحسینت میکنم ...............!

هیچ وقت مدل موهاتو دوست نداشتم و ............. ورنگشو. 

ومدل لباس پوشیدنت و او ن صدای کلفتت ..............................

و هر چقدر که سعی کردم این دوره سر کلاسم نباشی نشد.

۲ تا کلاس پیش نیازو گذرونده بودی تا بیای سر این کلاس .



یه هفته بعد از شروع کلاس که با یه گلدون خوشگل اومدی سر کلاس و گفتی از اینکه تو کلاسم ۲ تا گلدون گذاشتم و هر روز بهشون آب میدم حدس زدی که گل دوست داشته باشم ............ بازم نتونستم دوست داشته باشم .

وقتی هر تمرینی که میدادم زودتر از همه انجامش میدادی بازم دوست نداشتم .

.

.

.

.


وقتی بعد از ۳ جلسه غیبت از دوستت سراغتو گرفتم     گفت که تو راه کلاس یه بچه ای که ماشین بهش زده بود رو رسوندی بیمارستان و مادر و پدر بچه گیر دادن که تو زدی و رضایت نمیدن ...........


گذشت ........... دو هفته گذشت و یه روز که برای توضیح غیبتات اومدی پیشم ...............

وقتی توضیح دادی که چقدر این مدت سخت گذشته و چقدر پدر و مادر بچه اذیتت کردن و قاضی حرفتو قبول نمیکنه و ماشینت دو هفتس که تو پارکینگه ...............................


بهت گفتم:

آدمو از کار خیر کردن پشیمون میکنن .

تو هم حتما پشیمونی که بچه رو رسوندی بیمارستان ...........نه؟

گفتی : معلومه که نه . اگه هزار بار دیگه هم پیش بیاد بازم همین کارو میکنم . من کارم درست بود اینکه اونا اینو نمیفهمن برام مهم نیست.

.

اومدی تو کلاسم تا یاد بگیرم درباره کسی قضاوت نکنم . 

تورو با اون مدل موهات و لباست و صدات و ................... تحسین میکنم . و هر کاری میکنم تا اجازه بدن با ۱۶ روز غیبت برگردی به کلاس.


نظرات 9 + ارسال نظر
کیانا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

کاش منم بتونم یادبگیرم که درباره دیگران پیش داوری و قضاوت نکنم...
سخته اما ممکنه:)

عارفه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ http://inrozha.blogsky.com/

واقعا هم قابل تحسینه

تیراژه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام هلیای عزیز
تحسینش کردم در دل
و تحسین میکنم قلم صادق شما را که بی پروا از قضاوت های روزمره نوشتید ..و با وجود اینکه واضح است گاهی آدمهایی را به دلیلی که گاهی خودمان هم نمیدانیم چیست دوست نداریم و برایمان نچسب هستند..
اما معمولا شهامت نوشتن این حس و حال شاید سحطی اما طبیعی را نداریم.
شما نوشتید و بعد از نقب زدن به درون و منش یک نفر,
ناخوداگاهمان را به بازنگری در افکار و احساسات روزمره واداشتید
ممنون برای این پست عالی

میلاد پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

چه پست خوبی بود هلیا خانم

به دلم خیلی نشست

ممنون، یادم اورده بیشتر قضاوت نکنم

پونه پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com

خواستم بنویسم اما هیچی به ذهنم نیومد نمیدونم چرا ...خیلی دلنشین بود پستت هلیا

کورش تمدن دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام
میگم نکنه موهای اونو دیدی میگی موهام رو کوتاه کنم.ها؟؟؟؟
(آیکون رها کردن اصل مطلب و چسبیدن به فرع)

خانمی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ http://monastories.blogfa.com

سلام باهات موافقم هلیا خانمی

بهنام جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلام

چه پست جالب و جسورانه ای بود!

ما در مورد خیلی ها زود قضاوت میکنیم!

ولی اینکه اینو بگیم و پستش کنیم خیلی خوبه...

ولی انصافآ خیلی بد قضاوت کردی هااا!
به خاطر مدل و مو و صدا که در مورد افراد نباید قضاوت کرد! بنده خدا با هزار ذوق و شوق واست گل خریده بود خب!

سایلنت دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

منم خیلی وقتا بیخودی از یکی خوشم نمیاد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد