خوب من ........

تو و این خونه رو با هم میخوام

            تو نباشی دل من میگیره

                         اینو از چشمای تو میخونم

                                     بی من این خونه برات دلگیره

من با داشتن تو آروم میشم

            زیر سقف خونه وقتی هستی

                         با تو خوشبختی من تکمیله

                                  توی این حال خوشم همدستی

شب این خونه پر از احساسه

             دل من به داشتنت مینازه

                          اگه تو باشی کنارم دستام

                                   د ست خالی خونه رو میسازه .

خوب من

همیشه باش ...................

تصور بودن بدون تو

                              درست مثل تصور مرگه .

فدای تو  

 

۹/مهر/۸۹ 

۹:۴۴ شب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد