نامه ای برای ...................... تویی که هرگز نمیخوانی.......

جناب آقای دکتر توکلی

رئیس محترم سازمان سنجش ........

با سلام

شما هرگز به من فکر نمیکنید  ...................... اصلا شما  من را نمیشناسید ................

 

اصلا یادتون نیست که یه روز تو فرودگاه تهران یه خانومی با کلی ذوق اومد و به شما سلام داد.

ولی............

ولی من شما رو خوب یادمه  ...................... و این نامه رو برای شما مینویسم

 برای شمایی که هیچوقت اینجا رو نمیخونید.

2 سال پیش بود

با پسری (پسری همسرمه ) بلیط داشتیم برای مشهد (کادوی عروسیمون بود) ساعت 12 تاریخ 22/7/87

 ساعت 11:20 رسیدیم فرودگاه  . بلیطامونو که  دادیم تا کارت پرواز بگیریم مسئولش گفت : دیر اومدین پر شده !!!!!!!!!!

بعد از کلی دردسر معلوم شد که بلیط اضافه فروخته بودن (بیشتر از ظرفیت)

اوضاع بدی بود . تا ساعت 6 تو فرودگاه بودیم میگفتن اگه مسافری نیومد شما میرید . معلوم بود حرف الکیه . دوست نداشتم برگردم ، مرخصی گرفته بودم ، پسری هم اعصابش خورد بود .

رو صندلی نشسته بودم که از دور دیدمتون ...................

تنها................ داشتید قدم میزدید یه کیف قهوه ای هم دستتون بود . اومدم جلو سلام کردم

 با یه مهربونی جواب دادید .

یه نظر پسری کارم ضایع بود (راست میگفت )

به فاصله نیم ساعت یه پرواز بود که برامون جا داشت . رفتیم و بخاطر اشتباه دفتر فروش بلیط پول بلیط رفتمون رو پس گرفتیم (مفتی رفتیم)

.

.

.

.گذشت

.

.

.

2 سال گذشت .

چند شب پیش پسری یه مراسمی دعوت بودتو تالار دشت بهشت تهران . و من همیشه دوست داشتم برم دشت بهشت.

قرار شد من ساعت 4:30 از کرج راه بیافتم تا 6دم تالار همدیگه رو ببینیم .

همه چی خوب بود تا اینکه واسه من کاری پیش اومد و ساعت6 راه افتادم .

تو این ترافیک .........

ساعت 8 رسیدیم دم تالاری که مراسمش ساعت 6 شروع میشد .

قرارشد اگه خیلی گذشته بود برگردیم.

باز هم ...

دم تالار دیدمتون

با همون آرامش داشتید قدم میزدید .

رفتیم تو تالار و ....................

 مراسم با 2 ساعت تاخیر شروع شده بود!!!

و چقدر خوش گذشت و چقدر شام خوشمزه ای خوردیم .

 

 

جناب آقای دکتر توکلی

رئیس محترم سازمان سنجش ........

 

من شما رو نمیشناسم

نمیدونم آدم خوبی هستید یا نه

ولی این رو میدونم که :

دیدن شما برای من شانس میاره

 

امیدوارم

باز هم یه روزی .................. یه جایی که کارم گره خورده ببینمتون و بلافاصله بعد از دیدنتون همه کارا روبراه بشه .

به امید دیدار

هلیا از کرج 

 

۳/ذر/۸۹ 

۹:۳۵شب

نظرات 6 + ارسال نظر
جز تو تمومه دنیا پر چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://u-r-mine.blogfa.com

قبول نیستااا.. تقلب کردی من این ژستارو قبلا خوندممبارکه..

کورش تمدن چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

مبارکههههههههههههه
ایشالله چرخش برات بچرخه

چای داغ پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://chayedaq.blogfa.com/

همشو خوندم دوست داشتم وب قبلیتم میخوندم حس قشنگی داره توش که من میفهمم واسه پست تب هم کامنت گذاشتم

نادر پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://5jere.ir

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه
من میخوام از شما دعوت کنم تا به جامعه مجازی پنجره بپیوندید تا با کمک هم یک جامعه ی مجازی بزرگ درست کنیم
حتما بیاید
در پایان دی ماه به هر یک از سه کاربر فعال سایت یک دامنه ی .irو یا .com به انتخاب خود او اهدا میشود.
پس میتونی با کمی فعالیت وبلاگتو به سایت تبدیل کنی!
عضو شو ضرر که نداره!
عجله کن
ممنون
منتظرم
راستی اگه خواستی سایت ما رو با نام جامعه ی مجازی ایرانیان لینک کن و لینک خودتو تو قسمت خدمات پنجره ثبت کن
ممنون
همچنین میتونید با عضویت تو سایتی که بنر اون بالای سایت قرار داره از طریق وبلاگتون به کسب درامد بپردازید.
شما میتونی با خدمات پنجره وبلاگتو به 130 موتور جستجو معرفی کنی

مهربان پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

شاید اینی که می بینی یکی از فرشته های خداست
به اسم فرشته شانس هلیا
که به شکل آقای توکلی ظاهر میشه

بهاره جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://myyass.blogsky.com

هلیا جون رفته بودم تو سایت سنجش عکس آقای توکلی رو دیدم یادت افتادم .
باورت نمیشه بلافاصله برام یه اتفاق خوب افتاد.
تلقین از نوع +

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد