فیلم های سال 92..............!

دکمه های آستین کت جدیدم رو دوختم ....... 

گل سینه مانتو رو هم درست کردم . ناخن ها و موهام هم ردیفن برای فردا.  

پیراهن نخودی رنگ هانای عزیزم هم اتو شده . لباس های کوروش هم روی بند رخت آویزون شد. 

دیگه باید بخوابم ..... هانا سرما خورده . هر سه تامون سرماخوردیم . هانا سرشب کلی اذیت کرد و به زور خوابید. 

باید بخوابم چون حتما صبح زود بیدارم میکنه ...... ولی من خوابم نمیبره . 

اومدم تو اتاق .... کامپیوتر و روشن کردم ... دوربین فیلم برداری رو وصل کردم به کامپیوتر .... یه پوشه تو درایو دی ساختم به اسم " فیلم های سال 92 " و فیلم های دوربین رو کپی کردم تو کامپیوتر. 

همینطور که فیلم ها کپی میشدن من باز شون میکردم و میدیدم . 

اولا فیلمایی بود که وقتی تازه دوربین گرفته بودیم واسه تست دوربین گرفته شده بودن ...... یکی شون تو خونه آقا جون بود .... اون موقع ها من بی معرفت بیشتر بهش سر میزدم ....  

بعدش یه فیلم بود که من توش باردار بودم و تپلی ....... عید بود .... مهمون داشتیم .  

فیلم بعدی از حیاط خونه مامان اینا بود ...... وقتی برا هانا گوسفند قربونی کردن .... هانا تو بغل من بود .

 بعدیش از هانا بود .... اول نشناختمش .... دراز کشیده بود روی زمین و بی اختیار دستای مشت کردشو تو هوا تکون میداد 

وایییی چقدر کوچولو بوده .....  

بعدیش بازم هانا بود رو تخت ما خوابیده بود ..... مجید خونمون بود و داشت از خواب بیدار شدنشو تماشا میکرد .....  

بعدیش تو شمال بود .... هانا یه ماهش بود .... سه تایی تو بالکن ویلا بودیم .... هانا زیر پشه بند خوابیده بود و ماداشتیم با شلنگ  آب همدیگه رو خیس میکردی ..... کوروش دوربین رو روشن گذاشته بود .... 

آخیییی همون روز بود که خبر فوت رسول رو شنیدیم.....

چند تا بعدش وقتی بود که هانا برای اولین بار چرخید و من با چه ذوقی داشتم تشویقش میکردم . 

چند تا بعدش یه فیلم از شب یلدا بود. 

و و و و و  

به نظرم بدترین کاری که آدم تو آخرین شب یه سال میتونه بکنه وقتی بیخوابی به سرش زده همینه که بشینه و فیلم های اون سال رو نگاه کنه . 

انصافا 92 برای ما سال بدی نبود  

 

 

شب آخر سال مثل روز تولد آدم میمونه ...... پره از حسای عجیب غریب ......

نظرات 9 + ارسال نظر
افزایـش بازدید سایت و بهبود رتـبه الکسا پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ق.ظ http://iprank.ir

سلام دوست من عیدت مبارک ، راستی وب قشنگی داری...
آیا حیف نیست بازدیدت اینقد کم باشه و این همه زحمتت به هدر بره ؟؟؟؟
اگه از بازدید وبت نارحتی و میخای رایگان بازدید وبتو افزایش بدی بیا به آی پی رنک .
با عضویت ساده در آی پی رنک هم رتبه الکسای وبتو بهبود میبخشی و هم وبتو رایگان پر بازدید میکنی ...
همینطور میتونی با کسب امتیاز ، کسب درامد کنی.
برای اینکه بیشتر با آی پی رنک آشنا بشی پیشنهاد میکنم بیای به سایت و اخبار سایت رو بخونی...
به کاربرایی که در روز بیشترین بازدید رو داشته باشن هدایایی در نظر گرفته شده که با مراجعه به اخبار سایت میتوانید مشاهده نمایید.
******************************
بعد از عضویت اگه سوال یا مشکلی داشتی سوالات متداول رو مطالعه کن و اگه جواب سوالت رو پیدا نکردی بهم تیکت بفرست کمتر از 12 ساعت جوابت داده میشه.
******************************
منتظر حضورت هستم ...
موفق باشی ...
www.iprank.ir

رضوان جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:41 ب.ظ http://zs5664.blogsky.com/

سلام عزیزم
سال نو مبارک
با بهترین آرزوها برای هرسه تاییتون

چای داغ چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 ق.ظ

ایشالله سال ۹۳ سال خوبی واسه خانواده ی سه نفرتون باشه

طاها سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
امیدوارم سال 93 خیلی خیلی بهتر از 92 باشه
شاد باشید و سلامت

بهاره سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:06 ب.ظ

عزیزم امیدوارم همیشه سبد خاطراتت پر از خاطره های شاد شاد باشه

هاله بانو شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

سال نو مبارک هلیا جان
امیدوارم روزهای خوبی در انتظارتون باشه ...

پروین سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:54 ق.ظ

چقدر این نوشته قشنگ بود. با 20 روز تاخیر، هنوز میشه سال نو رو تبریک گفت؟

پاتینا سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام هلیا
بعد مدت ها دارم میخونمتون هردوتونو
البته اونور که عکسای هانا بود بزرگ شده ماشالله
میدونی همین صداقت و ارامش نوشتنته که همیشه جذبم کرده
سال خوبی داشته باشیننننننننن

فروش پنل اس ام اس یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.zqz.ir/793287

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید http://www.zqz.ir/793287 با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد