بوی آرامش ...........................!

دراز کشیدم کنار بخاری خونه مامان اینا.

هانا خوابه .

چشمامو بستم و تو یه حالت شیرین بین خواب و بیداری دارم سعی میکنم فکر نکنم تا خوابم بره .

نمیدونم خوابم یا بیدار ............ یه بویی میپیچه تو دماغم و سر تا پامو پر میکنه از حس آرامش . نفس عمیق میکشم و مست میشم ...................

بیدار میشم ... شاید 10 دقیقه خواب بودم. خوشبختانه هانا هنوز خوابه ..............

هنوز بو میاد و من هنوز دارم کیف میکنم .

.

.

صدای بابا میاد ....

.

.

بابا از مغازه برگشته ............... آها ................... بوی بابا بود .............. ترکیبی از بوی ادکلن دریک که همیشه میزنه و بوی سیگارش.

یه هفتس ندیدمش ....... بغلش میکنم محکمتر از همیشه  ..........................

.

.

چقدر بوی سیگارتو دوست دارم بابا . عین معتادی که بعد از چند روز به موادش رسیده ..... هی فضای خونه رو بو میکشم و تمام تنم پر از آرامش میشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضوان شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ب.ظ http://zs5664.blogsky.com/

باباهای ایرانی عشقند حتی اگه سیگاری باشن

بهاره چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ http://myyass.blogsky.com

سایه شون همیشه رو سرت باشه.
چرا واسه اینکه سیگار رو ترک کنن کاری نمی کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد