تو......................... !

در تمام مدت این ۴ سال ............ توی همه این روزها .................
تمام اون ثانیه هایی که  من از زمین و زمان دلگیر م و خسته ................
وقتی میشینی رو بروم و زل میزنی تو چشام و اجازه میدی هر حرف الکی که تو دلم سنگینی میکنه ر و بزنم و بی هیچ خجالتی گریه کنم و غر بزنم و از ترسهام برات بگم .............
آخرشم دستمو میگیری و همونطور که تو چشمام نگاه میکنی یه جمله جادویی میگی و آرومم میکنی ................................................... 

داری منو مدیون خوبیات  میکنی ........................................  

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
هاله بانو سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com

وجود چنین آدم هایی تو زندگی غنیمته ...

میلاد سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

خوب خواهر من از اینجور پست ها مینویسی ما مجردهارو هوایی میکنی دیگه، یکم رعایت حال ماروهم بکن دیگه

خوش به حال همسر گرام

جزیره سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ


خدا حفظ کنه این فرد و برات هلیا جان که نعمتیه. و البته خدا شما رو هم برای ایشون ....

جزیره سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

بــــــــــَـــــــــــــــــــــــــــــــه ،هلیا جان منظورت از این "تو" کوروش تمدن بود؟
ای بابا من چرا نفهمیدم خودم.
بسیار خوب، ایشالله که سالیان سال با هم خوشبخت و شاد زندگی کنین هلیا جان البته خودت و کوروش تمدن و پسران "تون"
در ضمن هلیا جون اصن به حرف میلاد گوش نکن،از این پستا بنویس،زیاد هم بنویس عزیزم، ما خیلی هم کیف میکنیم.بله

جزیره سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

در ضمن میلاد جان اگه زن میخوای عزیزم کافیه به خواهران عزیزتر از جانت یعنی جزیره خانوم و کافه چی خانوم بگی،خودمون چارقد سر میکنیم میفتیم برات دنبال دختر خوب.بعد نه پستای هلیا میسوزه تازه تو هم وب میزنی و از این پستا مینویسی.به به چقدر خیر و برکته تو ازدواج تو

شاعرشنیدنی ست سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

آخی! داشتن یه همچین فرشته ای نعمته

میلاد سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

میبینی هلیا خانم، خواهر جزیره چارقدشم سرش کرده بره برام زن بگیره

خوش به حال من که چنین خواهری دارم

خانمی سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://monastories.blogfa.com

خدا حفظش کنه برات ...

تیراژه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

ای جانم
ان شا الله که سالها کنارهم سلامت باشید..

خدیجه زائر چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://480209.persianblog.ir


الهی همیشه در کنار هم همدل و هم رای باشین.

کورش تمدن شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام عزیزم
یعنی با من بودی؟
بابا منکه اینقدر خوب نیستم حتما خودت خوبی که منو خوب میبینی
خییییییییلی مخلصم

کورش تمدن شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

در جهت شفاف سازی باید نکته ای را متذکر بشم
میلاد جان تو اگه زن میخوای بیا به خودم بگو کارت رو دست کاردون بسپار
اگه میخوای بدبخت بشی برو سراغ همونی که تو این کامنتا بهت وعده داده.حتما معیارهای اون یکیه مثل خودش

جزتوتمومه دنیا پر سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

هلیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد