تونل وحشت...............!

همیشه    همیشه  همیشه 

از تونل وحشت بدم میومد

کلاس چهارم ابتدایی بودم که از طرف مدرسه بردنمون پارک ارم  رفتیم سوار تونل وحشت بشیم

تمام راه دوستمو بغل کردم و چشمامو بستم

وقتی تمون شد همه میگفتن :

 خرسه رودیدی ؟                  اسکلته رودیدی؟

منم هی میگفتم آره خیلی ترسناک بود و خوشحال میشدم از اینکه نگاه نکرده بودم   

 

 

دفعه دوم ...............................

 وقتی با پسری رفته بودیم مالزی بود که تو شهر بازی اونجا بلیط تونل وحشت گرفتیم وتا پامونو گذاشتیم داخل پشیمون شدم   حالم بد شد  و با هزار التماس مامورش  راضی  شد و منو از وسط راه برگردوند (آبروریزی بود)

امااااااااااااااااااااااااااااااااا

جدیدا یه تونل وحشتی پیداکردم که بلیط نمیخواد و از اون دوتای قبلی ترسناکتره   چون کارمنداش خیلی کارشونو طبیعی انجام میدن.

و متاسفانه هفته ای دوبار مجبورم ازش عبور کنم و هیچ راه فراری هم نیست .

این تونل وحشت با کلی پله شروع میشه .......... کلی پله که خیلی غیر استاندارد ساخته شده و موقع بالارفتن هم ممکنه سر بخوری هم زانوهات درد میگیره .

من که از بلندی میترسم اون بالا زانوهام سست میشه .

تو خود تونل طوری ساخته شدده که اگه بالا رو نگاه کنی لرزش میله ها ی تونلو میبینی و احساس میکنی که هر لحظه میوفتی پایین و اگر پایین رو نگاه کنی آشغال سیگار و پوست تخمه و ترکای کف تونل و از همه بدتر یک عالمه تف.........

ترجیح میدی چشاتو ببندی ولی نمیشه چو در حین راه رفتن باید مراقب باشی آقایی که یه پای علیل داره و پاشو تا وسط پل دراز کرده تا مردمو بترسونه  رو لگد نکنی .  یا اینکه پاتو رو بچه نوزادی که کنارش مامانش با لبا س کم تو سرما دراز کشیده نذاری  . یادفتر مشق پسر بچه ای که کنارش یه ترازو گذاشته رو لگد نکنی .

آخر تونل هم باید مراقب باشی که دختر بچه ای که یه بسته آدامس دستشه و خودشو میماله به مردم بهت نخوره (فکر کنم میخوار به مسافرا جایزه بده )

اینجا دیگه به آخرش میرسیم و من به خودم قول میدم که دیگه هیچ و قت سوار این تونل وحشت نشم . تو این فکرا هستم که ازشیبی که پایین تونل گذاشتن پام سر میخوره ...................

اگر کسی دوست داره مفتی سوار تونل وحشت بشه ..................

پیشنهاد میکنم یه سری به پل عابر روبروی متروی پل فردیس کرج بزنه.  !!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
کورش تمدن پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

خیلی باحال بود
یادته با زبان شیوای فارسی (از بس ترسیده بودی انگلیسی یادت رفته بود)واسه اون یارو تو مالزی توضیح میدادی؟
جون مادرت بذار من برم
بنده خدا هاج و واج نگاه میکرد

کیامهر پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://javgiriat.blogsky.com/

من چند ماه به عنوان افسر راهنمایی و رانندگی
زیر این پل خدمت کردم
واقعا وحشتناکه
تازه زمستون که برف میاد رو ندیدی
واقعا افتضاحه

مهربان پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

خیلی ذوق کردم اینجا رو دیدم
مبارک باشه
برم بقیه پست ها رو هم بخونم

چای داغ جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ http://chayedaq.blogfa.com

این تونل یه بدی دیگه هم داره بدلیل نصب تابلوهای تبلیغای ججلوی دیدش از پایینم گرفته شده و تبدیل به جای امنی شده واسه دزدا برای کیف قاپی و مردان شریفی که یهو خفتت کنن تا یه دستی به سینه هات بزنن فشارش بدن کلا خوب جایی زندگی می کنیم خوب آقا خوووووووووب

پاتینا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://patina.ir

من که نمیتونم ببینمش
آخه خونمون تهرانه

فرید یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:18 ب.ظ

من یه بار پارک ارم رفتم وسط راه که مومیایی رو دیدم()چشامو
بستم آخرش فهمیدم که بغلیم از اول راه چشاشو بسته و گوشاشو
گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد